Enquete

Klantentevredenheidsonderzoek klanten van Cubesix.

Hoe doe we het?

Om onze dienstverlening en product portfolio continu te kunnen verbeteren hebben we u input nodig, daarom vragen we enkele minuten van uw tijd voor het  invullen van deze enquête.

Uw antwoorden worden vertrouwelijk behandeld en zijn van groot belang om nog beter aan uw wensen te voldoen.

Alvast bedankt voor u medewerking.

Klantentevredenheidsonderzoek klanten van Cubesix.
Kwaliteit en bereikbaarheid van onze telefonische helpdesk.
Hoe beoordeeld u de bereikbaarheid van onze telefonische helpdesk? *
Hoe beoordeelt u de beschikbaarheid van onze dienstverlening? *
Hoe tevreden bent u over de geboden oplossing of het verhelpen van de storingsmelding? *
Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee uw storingsmelding in behandeling is genomen? *
Hoe ervaart u de deskundigheid en flexibiliteit van onze helpdesk medewerkers? *
Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid en servicegerichtheid van onze helpdeskmedewerkers? *
 
Kwaliteit on-site werkzaamheden.
Wat vindt u van de snelheid waarmee een installatie/reparatie is uitgevoerd? *
Hoe beoordeeld u de kwaliteit van de uitgevoerde installatie/reparatie? *
Hoe beoordeeld u de verstrekte informatie (uitleg) over de uitgevoerde installatie/reparatie? *
Hoe beoordeeld u de klantvriendelijkheid van de IT engineer? *
 
Algemeen
Hoe tevreden bent u over het nakomen/opvolgen van gemaakte afspraken? *
Hoe beoordeeld u de kwaliteit en veiligheid van onze dienstverlening? *
Hoe beoordeeld u de integriteit van onze medewerkers? *
Hoe beoordeeld u de omgang met vertrouwelijke informatie? *
Hoe beoordeeld u de continuïteit van onze dienstverlening? *
Hoe beoordeel u over het algemeen de dienstverlening van Cubesix, in vergelijking met vorig jaar? *
Heeft u nu of in de nabije toekomst behoefte aan een 24-uurs servicedienst? *
Zult u Cubesix aanbevelen bij andere organisaties? *
Blijft u in de toekomst gebruik maken van de dienstverlening van Cubesix? *